zondag 23 juni 2013

Nieuwe Stijltang: Remington S6500

Hee allemaal !

Mijn stijltang is nu al een paar jaartjes oud en doet het bijna niet meer. Allemaal draadjes en knopjes zitten los of hangen eruit, dus vond ik het wel weer eens tijd voor een nieuwe, haha.




 Ik heb gezocht voor een niet al te dure stijltang, maar ik wilde wel erg graag een goede. Ook was voor mij een eis dat ik de temperatuur zelf in zou kunnen stellen. Dit heb ik gevonden in de Remington S6500. Deze heb ik gevonden op kijkshop.nl. Ik heb hier al eens eerder een elektrische nageldroger gekocht en had er goede ervaringen mee. De stijltang kostte 49,99 euro.

Zoals je hier kan zien, is het een prachtige stijltang op zich. Met de knopjes aan de zijkant kan je de hitte instellen en hem aan- en uitzetten. Als het lichtje stopt met knipperen heeft de stijltang de gewenste temperatuur.

Hier zie je dat er ook een super handige handleiding en een soort tutorial-dvd bij zit!

En tot slot zit ook een hittebestendige opberghoes bij.


Om je haar te stijlen, zou ik geen betere stijltang kunnen wensen, maar toen ik mijn haar ging proberen te krullen ermee, lukte het totaal niet.. De stijltang sluit niet goed en wanneer je hem dan wilt roteren, laat hij je haar los. Ik baal hier echt heel erg van, want mijn haar is van zichzelf al hartstikke stijl.

Liefs,

Dana

Geen opmerkingen:

Een reactie posten